tirsdag den 24. august 2010

Selvfoelgelig You Want More ...

Blue Gem
Formel navn: Tulipa humilis \ "alba coerulea oculata \" - takket være maj Dreams Have for den formelle id på denne.
Tubergen's Gem
Formel navn: clusiana var. chrysanthaAladdin lilje tulipan

Aladdin lilje tulipan

Gavota tulipan
Jeg får flere mennesker at standse op og spørge om disse end nogen anden tulipan.
Salome påskelilje
Jeg plantede disse omkring 8 år siden, og de kun blomstrede de sidste to år!

Sweetheart tulipaner
Jeg elsker disse!
White Emperor tulipaner
med Sunrise tulipaner i baggrunden

Sunrise pæon tulipaner
Disse har afgjort mangedoblet.
Sunrise pæon tulipaner
Læg mærke til rød kant.

Formodes at være Margarita pæon tulipan. Ikke. De er stadig temmelig selv.
Jeg tror, de kan være Passionale.
Thalia påskeliljer
Det er mine favorit påskeliljer.

Frynsede Elegance frynsede tulipan
Ny på haven i år. Jeg kan virkelig godt lide dem. Disse er lidt floppy sandsynligvis fordi jeg bare transplanteret dem fra potter jeg voksede dem i.
Claudia lilje tulipan