tirsdag den 10. august 2010

The Prince of Persia Hollywood premiere - et foerste kig!

Godmorgen! Som Los Angeles afregner ned (eller går i gang) for natten, vi vågner op her i Storbritannien og Europa til en veritabel Gyllenfeast af fotografier og videoer fra sidste nats Hollywood premiere på Prince of Persia. Du kan se nedenfor de registrerede streaming fra den røde løber og se Jake Gyllenhaal og Gemma Arterton glans. Jeg kunne især godt lide Jake's Tom Ford suit, komplet med pletter slips.

Gratis video streaming af Ustream

Det var en premiere med en forskel - Jerry Bruckheimer blev hædret med en hånd og fod ceremoni foran teatret, og nogle store navne viste sig at se det, herunder en meget afslappet Tom Cruise plus Nicholas Cage, Billy Bob Thornton, Jon Voigt og en gammel favorit af mine, Jonathan Pryce. Plus en masse andre, jeg er nødt til at se op.







Ring til mig gammeldags, men når jeg ser en stor premiere i Hollywood, jeg meget hellere have det hele om de førende mand og den førende dame - især når det er disse to. Jake og Gemma Arterton så fantastisk. Gemma havde endda en matchende brolly. Der er kemi i massevis mellem Dastan og Tamina og det er overfyldte her også.





Mange, mange tak til IHJ for at have de billeder, så snart! Jeg vil være tilbage!