søndag den 10. januar 2010

Veggie Bed Overhead

Her er en overhead betragtning af min køkkenhave med de nyeste installeret seng og to andre \ "mulige \" senge fastlagt. Den lille seng vil være for hindbær og den store seng er for græskar. Den anden seng vil være en almindelig seng. Hvis alt går vel i morgen vil jeg afslutte alle disse og forhåbentlig få dem fyldt med kompost inden udgangen af dagen.

Update (lørdag 2:18): Jeg blev indkaldt til at arbejde, så jeg ikke gøre meget store fremskridt på dette projekt. Jeg vil sende et billede af mine fremskridt sandsynligvis i morgen.

Update (lørdag 5:56):

Jeg har ikke armeringsjern i eller senge fyldt med kompost, men jeg har dem jævnet med jorden og klar til at gå, når det quits raining ...

Update (søndag 5:32): Det var ikke regn som det skulle, så jeg fik armeringsjern installeret på alle sengene. Yay for me! Jeg fik en slibende disk at skære armeringsjern til kortere stykker (1 'i stedet for 2'), og jeg fik en snegl lidt stor nok til at komme igennem alle tre stablet dele af landskabet tømmer, der virkelig sped ting op! Disken koste $ 6 (men du kan få dem på de store kasser for $ 3) og den snegl smule koste mig $ 8 (og dreng var det svært at finde! Fik det på Menards). Begge var absolut værd deres priser!