mandag den 19. juli 2010

Vi har gjort meget?

Nogle gange dette spørgsmål er den voksne overførsel af \ "Er vi der, endnu? \"

Sidste gang jeg skrev noget, jeg (i stedet forhåbentlig) sagde, at trimwork på kontoret blev gjort. Dette projekt er fortsat ufuldstændig, men jeg håber fortsat, at det er stødte op i de tidlige forår. I indholdsoversigten er flere andre projekter, der stadig fra 2009.

Vi havde blæst af stormstyrke i sidstnævnte 2009, som blæste ud flere paneler fra mit nye drivhus. Det betød en forsinkelse i at kunne bruge det, men panelerne er bestilt, og jeg håber, at de er på plads for februar 2010 haven præparater. Du kan se, at 2009 krævede tålmodighed og forsinket tilfredsstillelse.

Det begyndte også at organisere de-rod indsats, er den vigtigste kilde til renovering for 2010. Vi flyttede nogle ting rundt for at forberede sig til en bedre udnyttelse af huset. Jeg reorganiseret og rengjort i køkkenet i januar hidtil. Sommetider denne form for vedligeholdelse er mere værd end remodeling.

Jeg stadig ønsker en ny front veranda og et værelse er fortsat behov for remodellering, men jeg vil virkelig gerne stoppe med at arbejde på huset. Mit mål er at afvikle remodeling arbejde.

Fremtidige stillinger som kan dække de projekter og fortælle, hvad vi allerede har opnået. Tales af de gode, de dårlige og grimme, de forladt, og den dejlige, vil blive smidt derinde et sted også.

Det eneste på mit køb liste lige nu er en reol. Eller måske se, om Handyman ønsker at bygge noget i.

... Se hvordan disse projekter snige sig ind på dig?