tirsdag den 9. juni 2009

Vampire Wars

Ikke den version, som du finder på Facebook, men dette kunne være en ny ansøgning med et interessant twist: Prøv at undgå at blive spist levende af myg på størrelse med Buicks.

For hver myg, at du lugter af en kær ven's ansigt, en anden god BUD's skaldede hoved, eller nogen, du ikke kender ryg, får du point. Du kan bruge dine points for at få sprøjtes med Listerine (dette var en ny afskrækkende Jeg vil ikke hørt om, men det lod til at arbejde i det mindste for en tid) eller med Off! frastødende.

Du skulle have været på i går aftes's laden part til fuldt ud at forstå denne scene. En af mine nærmeste og kæreste, B., blev hylde hendes søns high school eksamen. (Vi er alle stadig marveling på, hvordan disse børn kan vokse op på denne måde, men ingen af os har alderen.) Da solen gik ned, det myg kom ud. Og de var sultne.

Mirakuløst har jeg plettede kun en myg bide. Mens de var alle over mig, de ikke bide min udsættes huden. (Som var blevet religiøst sprøjtes ved B. med frastødende.) Stedet, at de foretrak at grave sig ned blandt mine hår og spis på min hovedbund. Jeg har samlinger af bittesmå knob på toppen og sider af mit hoved. , Som jeg formoder, er grunden til mit ansigt var puffy og roer rødt her til morgen.

Det var en herlig, smuk dag. (B. har en utrolig track record for bestilling gode vejr.) I juni i St. Louis, det var cool nok, at nogle mennesker blev vandrer grund af Plantation House i jakker! Har jeg nævner det var juni i St. Louis?

Det var en blanding af familie og venner, for det meste familie, så jeg følte endnu mere privilegeret at være en del af det. Det har været sjovt i årenes løb for at få til at mødes, og i nogle tilfælde få meget tæt på mine venner, familier, herunder børn, ægtefæller, søskende og forældre. Jeg har talt før om den kreds af venner og hvordan disse relationer fyldes op så meget i mit liv. De tilføjede skønhed, at kredsen har altid været de mange mærkelige og fantastiske måder det har konvergeret med hver enkelt persons egen cirkel.

Det var sjovt at se gæsten ære får gradvis mere rastløs som aftenen gik på. Han var en meget god sport om det dog muligt for os at sleske over ham og tålmodigt varig samtale efter samtale om ham (i tredje person, mens han kiggede på.) Jeg mindes min egen forventning på min lille post-gradueringsordningen fest med min familie og hvordan jeg ville blot bolt at komme til mine venner.

Tingene har ikke ændret sig meget. Bare ansigterne, kalenderen, og navnene på eksamensbevis.