tirsdag den 7. september 2010

MY 500 $ TREE har udarbejdet en BUD!


Yessiree Bobcat, that''sa bud!


Hey y'all, Jeg er så spændt som en langhalede kat i et værelse fyldt med gyngestole! Efter 7 lange år-ja-du læse denne ret - 7 - min kinesiske blåregn har fremstillet det første bud. Dette er en Wisteria standard, der sælger for $ 500, men jeg fik det sæsonafslutningen for 100 dollars.
Det bør virkelig se sådan her ud en, der bruges til at nåde min baggård haven:






Den ene ovenfor skulle være flyttet til ombygning af våbenhus (av!) Og overlevede ikke transplantationen. Det blomstrede sin 2. år i haven. Hidtil har jeg prøvet alt, men stående på mit hoved på Wisteria i foran og intet virkede. Så jeg tog drastiske foranstaltninger og beskåret rødderne og gav det nogle økologiske blomstre mad. Jeg tror, at det ensomme fyr er resultatet.

Åh, og jeg sagde også \ "Hvis du ikke blomstre du væk. \"







Skrevet af Carolyngail på Sweet Home og Have Chicago
Alle rettigheder forbeholdes