mandag den 29. december 2008

om aftes

digtet nedenfor blev skrevet i går aftes på The Windmill pub i Brixton, South London. Det er for det meste en collage af flyer en liste over alle indie bands, der spillede på mødestedet. Der er nogle observationsorgan punktummer og nogle overheard sætninger fra folk i pub. Vi boede efter timer og mødtes ejere og havde masser af gratis drikkevarer. Eneste problem er. . . Jeg har stadig skade. Det vil være en del af stationer afsnit af Alien Memory Machine (når jeg revidere det selvfølgelig). Hvert digt i stationerne afsnit er skrevet omkring (eller i nærheden af eller i) en tube station i London.

Den Windmill (Brixton, South London)

Vi er velsignet med en brøstfældig boheme forpost. Den krybbe af klaxtons. Tordenskrald familier med så så moderne lyde. Art brute. Fra skumringen till dawn uden vampires. Ejeren Seamus kom fra Irland i 70'erne til at grave grøfter. Hans kone Kathryn lide at danse. Opfyldt hunden Lassie. De spiste post-punk ris kager og drak Red Stripe pilsner. En ny utopi vrælende wombats via loftet. En tandløs kvinde sd jeg har været at se på din gennem min rom. Et Diskotek gækkebrev. Dette er min vens sang. Alle alle xanthippe gratis. Dada chuku Dada chuku Dada Dada Dada chuku. Gratis passerer for lokale beboere. Tidligere begravelse shop og du er der. Champions af krystal stylte. De kæmpet deres klassiske uddannelse i en zen arcade. Magic-numre med en skræmt kanin. Frem toilet: I'm watching you tisse. Ia � � m gonna slikke år neuroner. It? � s god til at være faret vild i byen. En britisk Icarus. Hvilken pris Wonderland?